ROZHODNITE O DIVÁCKOM FILME ROKA 2009!

ROZHODNITE O DIVÁCKOM FILME ROKA 2009!

článok



Piaty ročník ocenenia filmových divákov a najčítanejšieho slovenského filmového magazínu Kinema.sk má za cieľ aj tento rok poukázať na to najlepšie zo sveta filmu uvedené v slovenských kinách za celý rok z pohľadu divákov.

Rozhodnite o Diváckom filme roka 2009!


HLASOVANIE BOLO UKONČENÉ

VÝSLEDKY HLASOVANIA NÁJDETE TU


PRAVIDLÁ!

Hlasovanie o najlepší divácky film potrvá od 21.12. 2009 do 25.1. 2010. Každý z čitateľov si môže vybrať z ponuky všetkých filmov uvedených do distribúcie na Slovensku za celý rok (188 titulov), a rozdeliť svoje hlasy bez hodnotovej preferencie až 10 z nich. Sčítanie bodov určí desať najlepších filmov podľa hlasovania divákov. Každý hlasujúci bude zaradený do žrebovania o lukratívne ceny. Do ankety sa môže každý čitateľ zapojiť iba raz!

Výhry pre vyžrebovaných šťastlivcov: Ich mená nájdete TU

1. - 2. cena: PlayStation 3 plus 2 hry
3. – 4. cena: PlayStation-Portable (PSP) plus 2 hry
5. cena: Luxusné hodinky STORM London v hodnote (166 eur/ks)
6. – 8. cena: Powerball
9. cena: Svietiace spodné prádlo Luminoglow (saxana.sk)
10. – 12. cena: Predplatné magazínu PC REVUE
13. – 15. cena: Predplatné nového magazínu BZ!
16. – 18. cena: Taška Envirosax (5ks/bal.)
19. cena: Kinema Film roka 2009 na DVD

Rozhodnite o Diváckom filme roka 2009! Rozhodnite o Diváckom filme roka 2009! Rozhodnite o Diváckom filme roka 2009!

Rozhodnite o Diváckom filme roka 2009!

 


autor Peter Konečný 21.12.2009
Meno:
ODOSLAŤ
:)
REBRÍČEK SK
01 |
návšt. 6379
02 |
návšt. 3868
03 |
návšt. 3865
04 |
návšt. 3518
05 |
návšt. 2098
06 |
návšt. 1798
07 |
návšt. 2057
08 |
návšt. 1557
09 |
návšt. 764
10 |
návšt. 551
REBRÍČEK US
01 |
$80,0 mil.
02 |
$16,0 mil.
03 |
$11,0 mil.
04 |
$10,0 mil.
05 |
$3,3 mil.
06 |
$2,4 mil.
07 |
$2,2 mil.
08 |
$1,9 mil.
09 |
$1,5 mil.
10 |
$1,4 mil.
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
Kinema.sk - filmy, seriály

sector logo
network
ISSN 1336-4197. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / Kinema s.r.o.