Ako si vycvičiť draka 2 ide po veľkom otváraku

Tento víkend ponúkne dve premiéry, ale šancu na víťazstvo má iba jedna. Ako si vycvičiť draka 2 pôjde po deťoch, rodinách, aj ostatných divákov a ponúkne

pridal Michal Korec 20.6.2014 o 20:46

Ako si vycvičiť draka 2 ide po veľkom otváraku


Tento víkend ponúkne dve premiéry, ale šancu na víťazstvo má iba jedna. Ako si vycvičiť draka 2 pôjde po deťoch, rodinách, aj ostatných divákov a ponúkne jeden z najlepších animákov posledných 10 rokov. Otázne je, ako sa premietne do návštevnosti. Druhá premiéra WTF má relatívne malé nasadenie i šance upútať.

KINEMAVIDEO3145. 

Drak 2 ide po veľkých číslach, WTF sa málokde hrá 

Prichádza jedna z najväčších premiér tohto roka postavená na úspešnom animáku zo štúdia Dreamworks. Pred štyrmi rokmi prišiel Drak na vlne prvých 3D filmov po masívnom zásahu Avatara – a skutočne mal aj jedno z najlepších 3D. Rozprávka patrí medzi obľúbené a úspešné, hoci u nás neprelomila hranicu 100 tisíc divákov (skončila niekde medzi 75 a 80 tisíc).

Ale druhý diel prichádza v dobrom čase. Termín tesne pred koncom školského roka vlani celkom vyšiel aj Príšerkám na univerzite a je tu šanca dať deťom za odmenu pred vysvedčením (či po ňom) návštevu kina. Je to mimoriadne kvalitné pokračovanie, áčková produkcia, skvelá animácia, netuctový dej, všetko sedí a pýta si veľkú pozornosť a publikum.

Drak 2 má veľké šance a silné nasadenie: BA multiplexy 34 predstavení, Cine-Max po 5 až 7 denne, Ster Century sa tiež snaží a film sa dostáva aj do malých kín. Bude to frontálny útok na návštevníkov, lebo Drak 2 sa bude hrať vo veľkom. Do akých čísel sa môže pretaviť?

Vlani mali Príšerky: Univerzita otvárak 14 tisíc, Ja zloduch 2 (už cez prázdniny) 24 tisíc a Rio 2 nedávno až 26 tisíc divákov cez víkend. Otázne je popularita Ako si vycvičiť Draka medzi týmito sériami. Napríklad ak porovnáme prvé diely, Rio bolo len trošku úspešnejšie (o pár tisíc divákov pri otvorení i po 10 týždňoch) a Drak bol úspešnejší ako prvý Ja, zloduch. Tým pádom by nemal mať Drak 2 problém dosiahnuť 25 tisíc. Lenže Ja zloduch bol na DVD predsa len kultovejší a prišiel po troch rokoch, zatiaľ čo Drak 2 po štyroch. Je ťažké odhadnúť návštevnosť presne, môže sa pohybovať od 22 do 28 tisíc divákov a budeme konzervatívni.

Tip Kinemy: Ako si vycvičiť draka 2 navštívi za 4 dni 23 500 divákov.

Ďalšou premiérou je film WTF od Continental Film. Kvôli malému nasadeniu však tento film veľa vody mútiť nebude a šance má v rozmedzí od 500 do 800 divákov. Nenápadný film sa dostal do plánu premiér iba nedávno, nebol veľký priestor na jeho promo.

Tip Kinemy: WTF dá za 4 dni návštevnosť 555 divákov.

KINEMAVIDEO3192. 

Boj o striebro, bronz a zemiak

Jednotka kín bude jasná, ale boj o ďalšie priečky môže byť zaujímavý. Koľko divákov strhne Drak z iných filmov? Na hrane zajtrajška ukázal solídnu výdrž minulý víkend (pokles iba o 42%) a keďže si veľa časov aj v kinách nechal, môže zopakovať podobný výsledok aj tentokrát a mať cca 3 600 divákov a druhé miesto.

Vládkyňu zla zrejme vo veľkej miere ovplyvní Ako si vycvičiť draka 2 – pri páde cca o 33% by mohla mať cca 2750 divákov a bronz.

Do TOP5 sa dostanú zrejme aj Všetky cesty vedú do hrobu (1 875 divákov) a skúsi to aj Khumba (1800 divákov), hoci príde konkurenčný Drak 2. Teoreticky je šanca aj pre Grace či Na vine sú hviezdy, ale museli by lákať veľa divákov na menej predstavení.

TOP5 podľa Kinemy:

  1. Ako si vycvičiť draka 2 (Barracuda Movie) – 23 500 divákov (iba štvrtok-nedeľa)
  2. Na hrane zajtrajška (Continental Film) – 3 600 divákov
  3. Vládkyňa zla (Saturn) – 2 750 divákov
  4. Všetky cesty vedú do hrobu (Barracuda Movie) – 1 875 divákov
  5. Khumba (Continental Film) – 1 800 divákov





Meno:
ODOSLAŤ
:)
REBRÍČEK SK
01 |
návšt. 50476
02 |
návšt. 11232
03 |
návšt. 6387
04 |
návšt. 5029
05 |
návšt. 4829
06 |
návšt. 3812
07 |
návšt. 4039
08 |
návšt. 2951
09 |
návšt. 1913
10 |
návšt. 1868
REBRÍČEK US
01 |
$82,0 mil.
02 |
$7,4 mil.
03 |
$3,9 mil.
04 |
$3,2 mil.
05 |
$3,2 mil.
06 |
$2,5 mil.
07 |
$2,1 mil.
08 |
$1,7 mil.
09 |
$1,4 mil.
10 |
$1,1 mil.
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
Kinema.sk - filmy, seriály

sector logo
network
ISSN 1336-4197. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / Kinema s.r.o.