Päť najčítanejších recenzii za rok 2014

Kinema.sk dosiahla v roku 2014 celkovú návštevnosť 1.042.671 unikátnych návštevníkov a stále potvrdzuje pozíciu jednoznačne najčítanejšieho filmového magazínu na Slovensku. Ďakujeme vám za priazeň

pridal Peter Konečný 2.1.2015 o 15:13

Päť najčítanejších recenzii za rok 2014

Kinema.sk dosiahla v roku 2014 celkovú návštevnosť 1.042.671 unikátnych návštevníkov a stále potvrdzuje pozíciu jednoznačne najčítanejšieho filmového magazínu na Slovensku. Ďakujeme vám za priazeň a tešíme sa na všetkých vás v novom roku 2015.

Päť najčítanejších recenzii za rok 2014:

Nymfomanka II. - [Zuzana Štefunková] - view 13072
Rada by som vyložila karty na stôl hneď v úvode, môj názor na druhý diel Nymfomanky Larsa von Triera sa pravdepodobne nebude zhodovať s väčšinovým vkusom. Tento text treba brať (napokon ako každú recenziu) ako subjektívny pohľad. Nikoho týmto textom nenútim, aby so mnou zdieľal môj postoj, postačí ak po prečítaní iba prehodnotil ten svoj. (čítajte viac)

Vlk z Wall Street - [Roberta Tóthová] - view 15980
Martin Scorsesse vzdal hold filmovému umeniu predchádzajúcim dielom Hugo a jeho veľký objav (2011), kde s použitím fantazijných a rozprávkových prvkov zobrazuje vznik nového umeleckého druhu a zároveň sa skláňa pred Georgesom Méliésom, filmovým mágom, ktorý ako jeden z prvých vytušil potenciál nového média a pohyblivé obrázky povýšil na umelecké dielo. Vo svojom najnovšom filme Vlk z Wall Street sa Scorsesse vracia do USA, siaha po gangsterke, žánri výrazne dominujúceho v jeho tvorbe. (čítajte viac)

Nymfomanka I. - [Zuzana Štefunková] - view 16107
Post poprednej autorskej osobnosti prináleží (asi bez diskusie) režisérovi a scenáristovi Larsovi von Trierovi. Spoločne s Thomasom Vinterbergom ukázal v deväťdesiatych rokoch minulého storočia svetu dánske kino v surovej, neprikrášlenej podobe. Neutíchajúca túžba zaujať sa stala primárnou súčasťou Trierovej tvorby, i napriek tomu, že od striktných pravidiel svojho manifestu vplyvom času upustil, ráz originality a (stupňujúcej) kontroverznosti si ponecháva i naďalej. (čítajte viac)

Ako si vycvičiť draka 2 - [Michal Korec] - view 21653
Jednotka Ako si vycvičiť draka je presne film, ktorému dáte po premiére 9/10 a časom vo vás dozrie, že to rozhodnutie chcete občas prehodnotiť a venovať mu plný počet bodov. Skvelý animák, má nádhernú symbiózu chlapca s drakom. Vzťah otca so synom. Epické finále s obrovským nepriateľom. Vynikajúcu hudbu Johna Powella. Nevídaný záver, ktorý nie je 100% happy-end. Ako naň nadviazať? (čítajte viac)

Dědictví aneb Kurvaseneříka - [Michal Korec] - view 25974
Dvadsať rokov ubehlo ako voda a Bohuš má nové starosti: dcéra vyrástla, porodila mu vnuka, ale teraz dedinka smúti, lebo Vlastička sa pobrala na druhý svet. Bohuš to nemá ľahké, prichádzajú mu vidiny jeho milovanej a súperí sám so sebou, pretože má nutkanie začať znovu piť (odolával sedem rokov, odkedy sa mu narodil vnuk). Netrvá dlho a už je na starej dráhe: viac má pod čapicou a začínajú ho aj obletovať nový doktor so známou pani a chceli by mu predať zámok. (čítajte viac)

:)
01 |
02 |