Kontroverzné reklamy vedia prekvapiť |
„Škodlivé“ prvky, za ktoré bývajú považované najmä erotika, vulgárnosť a násilie sa nevyskytujú len vo filmových dielach, ale aj v reklame. Existuje množstvo spotov, ktoré sa nikdy nemohli vysielať...
pridal Peter Konečný 26.7.2012 o 19:03
„Škodlivé“ prvky, za ktoré bývajú považované najmä erotika, vulgárnosť a násilie sa nevyskytujú len vo filmových dielach, ale aj v reklame. Existuje množstvo spotov, ktoré sa nikdy nemohli vysielať v televíziách. V dnešnom Screeneri denníka SME a portálu Kinema.sk si niektoré z nich predstavíme. |
NAJČÍTANEJŠIE |
- Polarizácia spoločnosti, občianska vojna a Kolaps. Unikátna filmová simulácia vás
- Brian Muir, ktorý pracoval na sérii Star Wars prijal pozvánku Fakulty architektúry
- Max prináša podrobnosti o predplatnom pred spustením na Slovensku a v Českej repub
- Netflix, HBO Max, Apple TV+ novinky: Primadonna, The Color Purple, Our Living Worl
- Kolaps je poctou novinárskej práci i mrazivou ukážkou občianskej vojny - píše Mich
- Národnú filmovú cenu Slnko v sieti za Výnimočný prínos slovenskej audiovizuálnej k
- Festival v Cannes je takmer tu. O Zlatú palmu zabojujú nasledujúce filmy
- Cyklus Reštaurovaná klasika v Kine Lumiere prinesie Formanov film Prelet nad kukuč
- Filmové štúdio s Petrom Konečným o cenách Slnko v sieti, ale aj slovenskom filme S
- Boy Kills World: akčná jazda plná irónie