Rafik je zúfalý človek. Po prepustení z tuniského väzenia, kde si odsedel štyri roky za zdemolovanie kancelárie, v ktorej pracoval, je teraz presvedčený, že vie lietať, a napriek skepse svojej rodiny je odhodlaný dokázať svojmu malému synovi Yassinovi, že jeho vízia je skutočná. Rafik vezme chlapca zo školy a vydá sa do hôr, kde nájde dočasné útočisko, keď sa vkradne do vidieckeho domu buržoáznej rodiny. Rafik je zjavne duševne chorý. To, či skutočne dokáže lietať, zostáva počas celého filmu otvorenou otázkou, ktorú režisér Mohamed Ben Attia nápadito a dômyselne rozvíja. Majd Mastoura je ako Rafik veľmi presvedčivý a dôstojný. Obnovením konvencií road movie a koprodukciou bratov Dardenneovcov sa nečakaná cesta otca a syna stáva skvelým príkladom magického sociálného realizmu a poctou sile ľudskej vôle. Film inšpirovaný automatickým písaním a akoby vychádzajúci z hlbín toho najčistejšieho podvedomia nás vyzýva k rozšíreniu definície metafyziky. Alebo slovami Hamleta: „Aj keď je to šialenstvo, predsa je v tom metóda.“