POUŽÍVATEĽ


(mimo 4640 d.)
pipiq
level 56 - Šialenec
PC
No homo, no sects, just common sense. Som z tych ktory ocenia vizualnu kvalitu v hrach. Ak uz ide o pocet polygonov alebo giganticke textury ci najmodernejsie prvky. Kvalitne spracovanej hre to nemoze ublizit, naopak. Urobi ju krajsiou a posunie hranice konkurencieschopnosti vyssie. Vola sa to zdravy vyvoj a nie degradovanie zabavy ako poniektory slepo tvrdia. Jedine co dnes degraduje zabavu je tuneloidny koridor s arkadovymi prvkami na cele a k tomu este hnusnejsiou grafikou aku som nevidel uz davno. Ponizujuci vysmech s este vacsiou skazou prikladom dodava k hram DLC. Tvorit hru, to nema byt prikaz pod velenim vydavatela, ktory si odlahcuje konto masivnou reklamnou kampanou pred tou konkurencnou. Ma to byt o kreativnosti, o zmysle pre detajl a hlavne o vztahu k originalnym hram ktore sa dokazu same predat bez toho aby o nich hlasali moderatori telerana. Keby ju aj malo robit studijko s kapacitou par ludi. Bohuzial dnes je to o peniazoch. A DLC to len potvrdzuje. DidaktikM, Amiga500, PC, PC, PC, PC, PC popri tom Tetris, Fake Atari, SEGA Genesis, NES, PSX, GameBoy, PSX, GameBoy Color, GameBoy Advance, PS2, GameCube, X360, PS3, PSP, Wii. Resident Evil, Kingpin, Carmageddon, Quake, Half Life s CS, Doom aj perverse, Shadow Warrior, Postal, NFS, TT, Unreal, SoF, BF, AoE, Chosen, CoD, MMOs a mnoho dalsich hier.
Lokalita: SK
Registrovaný: 16.3.2011

Príspevky

Priatelia

REBRÍČEK SK
01 |
návšt. 98643
02 |
návšt. 5831
03 |
návšt. 2630
04 |
návšt. 2539
05 |
návšt. 1861
06 |
návšt. 1796
07 |
návšt. 1649
08 |
návšt. 1607
09 |
návšt. 1337
10 |
návšt. 1267
REBRÍČEK US
01 |
$163,0 mil.
02 |
$7,3 mil.
03 |
$7,0 mil.
04 |
$5,9 mil.
05 |
$4,5 mil.
06 |
$2,7 mil.
07 |
$1,9 mil.
08 |
$1,8 mil.
09 |
$1,6 mil.
10 |
$1,4 mil.
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
Kinema.sk - filmy, seriály

sector logo
network
ISSN 1336-4197. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / Kinema s.r.o.