Nedávno zosnulý Abbas Kiarostami patril medzi najvýznamnejšie osobnosti filmu s trvalým vplyvom na podobu iránskej i svetovej kinematografie. Jeho symbolické, spirituálne ladené filmy si získali množstvo priaznivcov medzi filmármi, kritikmi, festivalovými i klubovými divákmi a stáli na začiatku toho, čo dnes nazývame iránskou novou vlnou. Posledným dokončeným filmom Abbasa Kiarostamiho sa stala snímka 24 frames, ktorú by sme azda mohli zaradiť do „žánru“ videoart, keďže ju tvorí 24 štyri a pol minútových statických sekvencií. Pri pohľade na trailer je hneď zrejmé, že sa pod výslednú podobu podpísala Kiarostamiho fascinácia fotografiou, ako i symbolickými obrazmi prírody. Film je tak pomalou, meditatívnou esejou na tému vzájomnej kolaborácie filmu a fotografie, umenia a prírody.Snímka mala premiéru na minuloročnom festivale v Cannes, kde sa dočkala priaznivých ohlasov. Deborah Young z magazínu Hollywood Reporter považuje 24 frames za „jeden z najkrajších a najviac povznášajúcich (Kiarostamiho) diel.“ Snímka je podľa nej „hravou stimuláciou (…), ktorá pozýva diváka k antropomorfizácii správania sa zvierat a k humanistickému vnímaniu prírody.“ Snímka tiež obsahuje niekoľko citácií, napríklad na obraz Pietra Bruegela staršieho - Lovci v snehu. Vďaka distribučnej spoločnosti Janus Film sa snímka pozrie aj do amerických klubových kín, my na Slovensku o niečom takom môžeme len snívať.