Filmy poznáme, ale ktoré hry ovládli médiá v minulom roku?

Pozornosť svetových herných médií opäť meral portál Gamasutra a napriek štatistickým limitom priniesol triezvy pohľad na to, o čom sa v uplynulom roku

pridal sector.sk 18.2.2017 o 23:06

Filmy poznáme, ale ktoré hry ovládli médiá v minulom roku?


Pozornosť svetových herných médií opäť meral portál Gamasutra a napriek štatistickým limitom priniesol triezvy pohľad na to, o čom sa v uplynulom roku písalo najviac. Zatiaľ čo víťazi merania prekvapia málokoho, v šedi nadpriemeru zvádzali PR manažéri krutý boj o každý klik.

Jednoznačne navrch mal v roku 2016 Overwatch, bezpochyby aj vďaka neustávajúcej podpore Blizzardu v podobe updatov a komunitných eventov. Nedá sa však opomenúť ani oddaná fanúšikovská základňa a nezáleží, či práve brúsi vidly, lebo je Tracer údajne vyobrazená sexisticky, alebo strúha ceruzky a zahlcuje internet fan artom. Jednoducho povedané, okolo Overwatch je neutíchajúca vrava, ktorej koniec je v nedohľadne. Blizzard totiž nedávno oznámil, že Overwatch pokoril hranicu 25 miliónov hráčov. Pre ilustráciu dodáme, že kedysi senzačný World of Warcraft mal vo svojich najlepších dňoch “iba” 12 miliónov aktívnych hráčov. Čítajte viac TU.





Meno:
ODOSLAŤ
:)
REBRÍČEK SK
01 |
návšt. 16783
02 |
návšt. 7785
03 |
návšt. 5694
04 |
návšt. 5212
05 |
návšt. 4363
06 |
návšt. 3408
07 |
návšt. 3719
08 |
návšt. 3520
09 |
návšt. 1868
10 |
návšt. 1680
REBRÍČEK US
01 |
$26,0 mil.
02 |
$7,6 mil.
03 |
$6,8 mil.
04 |
$5,3 mil.
05 |
$5,0 mil.
06 |
$3,5 mil.
07 |
$3,2 mil.
08 |
$2,2 mil.
09 |
$2,2 mil.
10 |
$2,1 mil.
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
Kinema.sk - filmy, seriály

sector logo
network
ISSN 1336-4197. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / Kinema s.r.o.