Novú rozprávku RTVS Tri zlaté dukáty si počas vianočných sviatkov pozrelo cez milión diváčok a divákov |
Novú rozprávku z dielne RTVS Tri zlaté dukáty si počas vianočných sviatkov pozrelo viac ...
Novú rozprávku z dielne RTVS Tri zlaté dukáty si počas vianočných sviatkov pozrelo viac ako 1 000 000 divákov. RTVS ovládla sviatočné vysielanie a počas Štedrého večera sledovalo Jednotku takmer 900 000 divákov. K vianočným sviatkom neodmysliteľne patria rozprávky a filmové klasiky v televíznom vysielaní. Aj tento rok si diváci nenechali ujsť vianočnú televíznu štruktúru RTVS a najsledovanejším programom vianočných sviatkov sa jednoznačne stali Tri oriešky pre Popolušku, ktoré si nenechalo ujsť takmer 900.000 divákov. Mimoriadnemu úspechu sa tešila aj rozprávková novinka z dielne RTVS Tri zlaté dukáty, ktorú si na Štedrý večer pozrelo až 825.000 divákov a v repríze na 2. sviatok vianočný ráno až 180.000 divákov. Televízna Jednotka zaznamenala vo vianočnom týždni medziročný nárast v celodennom podiele na trhu o 2,1 % a v prime-time dokonca až o 2,6 %. RTVS bola 24.decembra na Štedrý večer jednoznačnou voľbou až pre 876.000 divákov, ktorí sledovali vianočnú klasiku Tri oriešky pre Popolušku na Jednotke. Obľúbená rozprávka dosiahla trhový podiel až 44,7 % v univerzálnej cieľovej skupine a 43,9 % v cieľovej skupine 12-54 a stala sa najsledovanejším televíznym programom počas sviatkov. Diváci si však nenechali ujsť ani novú rozprávku z dielne RTVS Tri zlaté dukáty, ktorú si večer pozrelo až 825.000 divákov pri trhovom podiele až 34,5 % v univerzálnej cieľovej skupine a 32,4 % v cieľovej skupine 12-54 a v danom čase bola jednoznačným trhovým lídrom. Jednotkou na trhu boli Tri zlaté dukáty aj v repríze 26. decembra ráno, kedy si ich pozrelo až 180.000 divákov pri trhovom podiele 22 % v cieľovej skupine 12+ a až 22,4 % v cieľovej skupine 12-54. Divákov lákali k televíznym obrazovkám Jednotky počas sviatkov aj iné rozprávkové klasiky. V sobotu popoludní to bolo Johankino tajomstvo, ktoré sledovalo 225.000 divákov pri trhovom podiele 16,3 % v cieľovej skupine 12+. Večer si premiérovú rozprávku Krakonošov poklad pozrelo 340.000 divákov pri trhovom podiele 16,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. V nedeľu, na Štedrý deň, si predpoludním až 261.000 divákov, pri trhovom podiele 20 % v cieľovej skupine 12+, pozrelo na Jednotke rozprávku Zakliata jaskyňa a v danom čase bol film trhovou jednotkou. Rovnako sa veľkému diváckemu záujmu tešila aj rozprávka Sokoliar Tomáš, ktorú si popoludní nenechalo ujsť 300.000 divákov pri trhovom podiele 19,7 % v cieľovej skupine 12+ a taktiež bola lídrom v sledovanosti v danom čase. V pondelok ponúkla Jednotka divákom v prime-time v premiére novú koprodukčnú rozprávku Kľúč svätého Petra, ktorú si pozrelo až 507.000 divákov pri trhovom podiele 21,9 % v univerzálnej cieľovej skupine a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Divákov Jednotky prilákali v pondelok k televíznym obrazovkám aj klasické rozprávky – Láska na vlásku (241.000 divákov, shr 16 %), Anjela pána (211.000 divákov, shr 12,3 %) či Byl jednou jeden král (260.000 divákov, shr 13,5 %). V utorok dopoludnia bola Jednotka trhovým lídrom s rozprávkami Tri zlaté dukáty (180.000 divákov, shr 22 %), Princ a večernica (199.000 divákov, shr 17,3 %) a Obušku z pytle ven (234.000 divákov, shr 17,8 %). Večer si prvý diel klasiky Sváko Ragan na Jednotke pozrelo 345.000 divákov pri trhovom podiele 15,2 % v cieľovej skupine 12+ a premiéru koprodukčného filmu RTVS Piargy si neskôr večer nenechalo ujsť 216.000 divákov pri trhovom podiele 12,2 % v univerzálnej cieľovej skupine. Dvojka bodovala u divákov s filmovými klasikami a dokumentom Dvojka v sobotu pred sviatkami oslovila divákov premiérou koprodukčného dokumentu RTVS Emília o herečke Emílii Vášáryovej, ktorý si nenechalo ujsť až 78.000 divákov pri trhovom podiele 3,9 % v cieľovej skupine 12+. Na Štedrý deň prilákali divákov k obrazovkám Dvojky filmové klasiky. Popoludní Bičianku z doliny sledovalo 109.000 divákov pri trhovom podiele 7,4 % a následne si Ženský zákon pozrelo 131.000 divákov pri trhovom podiele 8,4 % v cieľovej skupine 12+. V pondelok sa najsledovanejším programom na Dvojke stal galaprogram k 60. výročiu Radošinského naivného divadla Sláva nášmu výletu, ktorý si večer nenechalo ujsť až 125.000 divákov pri trhovom podiele 5,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. V utorok bodovala Dvojka u divákov v prime-time štefanským špeciálom vedomostnej šou Lov slov, ktorý si nenechalo ujsť až 126.000 divákov pri trhovom podiele 5,6 % v cieľovej skupine 12+. |
NAJČÍTANEJŠIE |
- Otázka budúcnosti, Dahomey, Gladiátor 2, Hranica prežitia. Podcast Vertigo
- Skylink uvádza filmovú sériu Paris Has Fallen a premiéru nového seriálu Pád Paríža
- Kiná sa o mesiac ponoria do bojov v Stredozemi – na plátna príde Pán prsteňov: Voj
- Krehkosť a intimita Ženy z...
- Slovenská kultúrna pochodeň sa rozhorí na výročie Nežnej revolúcie. Z Humenného po
- Na Disney+ prichádza nový pôvodný dramatický seriál Raj
- Do kín mieri drsná komédia Na plech v réžii rapera Řezníka
- Kino Lumiere uvedie v cykle Music & Film kultový film Zamatová extáza / Velvet Gol
- Na DAFilms.sk si môžete pozrieť tri filmy Agnieszky Holland, ktorá je spätá s praž
- Film o československej architektúre a jej tvorcoch príde do kín už v októbri - Arc