TOP 10 SLOVENSKO

TOP 10 SLOVENSKO

článok



Vďaka ešte stále pomerne daždivému počasiu prišlo tento týždeň do kín len asi o 5% divákov menej než minulý (inak veľmi slušný) týždeň. Teší aj to, že opäť každý film z TOP 10 videlo viac ako 1000 ľudí. Môžu za to aj dve pomerne slušné novinky a žánrová rozmanitosť, z ktorej si môže zrejme vybrať každý. Ale ako to dopadlo:

č. Minulá pozícia Názov filmu Doba  Diváci Diváci celkom
1. 1 MUŽI V ČIERNOM 2
(Men In Black 2)
4 8 372  56 157
2. 2 BAD COMPANY 2 6 336  13 816
3. 4 AKO NA VEC
(About A Boy)
2 4 378  7 995
4. 3 40 DNÍ A 40 NOCÍ
(40 Days And 40 Nights)
6 3 549  27 788
5. - FORMULA
(Driven)
3 465  3 465
6. - SVET PODĽA PROTA
(K-Pax)
1 2 865  2 865
7. MILIÓNOVÝ ZÁVOD 
(Rat Race)
2 2 767  5 858
8. 7 KÓD NAVAJO 
(Windtalkers)
1 836  6 185
9. 8 NEVERNÁ
(Unfaithful)
6 1 684  9 214
10. 9 ČASOSTROJ
(Time Machine)
6 1 128  13 515

    

TOP 10 Slovensko   TOP 10 Slovensko   TOP 10 Slovensko


Prvé miesto už 4. týždeň okupujú Tommy Lee Jones a Will Smith alias MUŽI V ČIERNOM. Za tento čas ho videlo viac než 50 000 divákov. Pre porovnanie prekročenie prvej slovenskej magickej hranice trvalo SPIDERMANOVI 5 a EPIZÓDE II 6 týždňov. MiB majú najväčší počet predstavení a nasadených kópií, ako aj najväčší podiel na celkovej návštevnosti (tohto týždňa každý piaty divák). Avšak 23%-ný pokles návštevnosti naznačuje, že optimizmus treba držať na uzde, už ďalší týždeň by si mohla totiž ďalšiu časť divákov prisvojiť vcelku slušná konkurencia, napríklad BAD COMPANY momentálne na striebornom stupienku. Film dosiahol najvyšší priemer divákov na jednu kópiu, čo je odrazom slušnej práce distributéra. O jednu priečku (na bronzovú) postúpila (hlavne vďaka 21%-nému nárastu návštevnosti) veľmi sympatická komédia so silným britským nádychom a s Hugh Grantom v hlavnej úlohe AKO NA VEC.

To znamenalo odsunutie Josha Harnetta a jeho 40 DNÍ A 40 NOCÍ celibátu z prvej trojky. 4. miesto po 6 týždňoch a minimálny pokles návštevnosti (6%) je však veľmi dobrý výsledok. Film mal z TOP 10 najvyšší priemer divákov na predstavenie (51). Piata a šiesta skončili dve novinky a mám pocit, že je to maximum ich možností. FORMULU limitujú zrejme kvality filmu a SVET PODĽA PROTA zas jeho cieľové publikum.

TOP 10 Slovensko   TOP 10 Slovensko   TOP 10 Slovensko


Na 7. priečke nájdeme MILIÓNOVÝ ZÁVOD, pestrofarebnú komédiu, ktorá by podľa slovenského distribučného názvu mohla zvádzať k dojmu, že pôjde o film z prostredia prosperujúcej fabriky. 8. mieste patrí vojnovej dráme Johna Woo KÓD NAVAJO, ktorý boduje hlavne v hlavnom meste a preto bol najdrahším filmom (priemerná cena vstupenky 114 Sk). Na lepšiu ako 9. priečku sa napriek 29%-nému prírastku divákov nedostala NEVERNÁ manželka Richarda Gera. Desiatku uzatvára ČASOSTROJ, ktorý bol pre zmenu najlacnejším filmom v TOP 10 (79 Sk).

Desiatku opustili KLUB ŠEREDNÝCH ŽIEN a vďaka ukončeniu dennodenného zberu údajov aj BLADE II. V Bratislave bolo poradie na medailových priečkach veľmi tesné, no nakoniec sa tešili borci z BAD COMPANY pred MiB II a AKO NA VEC.

Tento týždeň sa vydali na púť našimi kinami 2 novinky. Vojnová dráma z Vietnamu s Melom Gibsonom v hlavnej úlohe ÚDOLIE TIEŇOV by snáď mohla zamiešať poradím v prvej trojke a hrano-animovaný SCOOBY DOO by v TOP 10 tiež nemal chýbať. Škoda len, že sa zrejme nenašli financie na dabing tohto filmu určenému hlavne pre detské publikum. Z minulosti totiž už poznáme príklady zabitia rodinného filmu titulkami (ANASTASIA, MRAVEC Z, SLEPAČÍ ÚLET...). Ale uvidíme o týždeň.






autor Forrest 19.8.2002
Meno:
ODOSLAŤ
:)
REBRÍČEK SK
01 |
návšt. 16783
02 |
návšt. 7785
03 |
návšt. 5694
04 |
návšt. 5212
05 |
návšt. 4363
06 |
návšt. 3408
07 |
návšt. 3719
08 |
návšt. 3520
09 |
návšt. 1868
10 |
návšt. 1680
REBRÍČEK US
01 |
$26,0 mil.
02 |
$7,6 mil.
03 |
$6,8 mil.
04 |
$5,3 mil.
05 |
$5,0 mil.
06 |
$3,5 mil.
07 |
$3,2 mil.
08 |
$2,2 mil.
09 |
$2,2 mil.
10 |
$2,1 mil.
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
Kinema.sk - filmy, seriály

sector logo
network
ISSN 1336-4197. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / Kinema s.r.o.